petek, 10. september 2010

Prva objava - ekološki problemi

Poiščite v učbeniku Družboslovje - geografija (zelen učbenik) vse naslove, ki opisujejo in razlagajo ekološke probleme sodobnega sveta. Napišite jih v zvezek. V komentarjih te objave pa napišite le število ustreznih naslovov, ki ste jih našli v učbeniku.

7 komentarjev:

  1. Nejc,

    me veseli,da si prvi "prebil led", zato te morda čaka kakšen odpustek.Kar pa zadeva število naslovov me prav zanima, katerih sedem si izpisal. To bomo videli v četrtek. Jaz sem našel malo manj naslovov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Miha,

    boš v četrtek predstavil in utemeljil svoj izbor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luka in Klemen,

    glede na moja prejšnja komentarja (za Nejca in Miha)lahko ugotovita, da je eden od vaju našel prav toliko naslovov kot jaz. Kdo?

    OdgovoriIzbriši